2. 2. 2024.

Well-being in the classroom

 Od 15. do 31. januara 2024. Evropska platforma za školsko obrazovanje organizovala je besplatni masovni otvoreni onlajn kurs na engleskom jeziku Well-being in the classroom: The What, Why and How of fostering social and academic learning (Dobrostanje u učionici: Šta, zašto i kako negovati društveno i akademsko učenje) koji je imao za cilj da istakne važnost dobrostanja učitelja i nastavnika, te da upozna nastavnike sa strategijama koje će im pomoći da unaprede stanje u učionici, školi i zajednici uopšte, vodeći računa da se poštuju razlike, pravičnost, inkluzija i osećaj pripadnosti.

Od polaznika se očekivalo da se upoznaju sa sadržajem četiri oblasti: Šta - definicija dobrostanja, Ko - dobrostanje zaposlenih i učenika, Ko - udruživanje zbog dobrostanja, Zašto - dobrostanje i razlike, pravičnost, inkluzija i pripadnost, da osmisle i predaju svoj akcioni plan, te pregledaju radove troje kolega iz različitih država koristeći odgovarajuće rubrike. 

Svi polaznici koji su uspešno završili onlajn kurs dobili su elektronski Sertifikat sa 10 sati stručnog usavršavanja.

Нема коментара: