foto: Fondacija Tempus |
U uvodnom obraćanju, ministar prosvete Mladen Šarčević je izrazio podršku nastavnicima jezika, ali i najavio mogućnost da nastavnici u školi drže kurs jezika i za to budu dodatno plaćeni.
Domaći i strani eksperti za metodiku nastave jezika su govorili o značaju nastave pisanja, korišćenja prilagođene beletristike, te integrisanom učenju.
Ivona Gosner (Yvonne Gossner) je upoznala prisutne sa školskim sistemom u Švedskoj, gde je školovanje besplatno, đaci, njih 15 u odeljenju, uče i do 3 strana jezika od 6. razreda, a svaka škola odlučuje o tome koliko minuta nedeljno će biti posvećeno svakom jeziku. Najčešće je to 150 minuta nedeljno.
Aleksandra Stojanović-Milić |
Sarah Ellis, Colin Williams |
Yvonne Gossner |
Jasmina Đorđević |
Ellis, Williams |
U saradnji sa ZUOV-om i EPALE nacionalnim timom za podršku, organizator konferencije je Fondacija Tempus - Erazmus+ kancelarija za Srbiju. Konferenciju je podržalo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.
Dnevni red:
9.15 - 10 Registracija
10 - 10.30 Uvodna obraćanja
10.30 - 12 Plenarni deo:
The Gift of Writing: Why the early teaching of writing is important - Sarah Ellis, Colin Williams
Using easy reader books - Yvonne Gossner
Content and language integrated learning; a holistic approach - Aleksandra Stojanović-Milić
Nastava stranog jezika u velikim grupama - Jasmina Đorđević
Predstavljanje platforme EPALE - Marica Vukomanović
Using easy reader books - Yvonne Gossner
Content and language integrated learning; a holistic approach - Aleksandra Stojanović-Milić
Nastava stranog jezika u velikim grupama - Jasmina Đorđević
Predstavljanje platforme EPALE - Marica Vukomanović
12 - 12.30 Pauza; registracija na platformu EPALE
12.30 - 14 Radionice (paralelne sesije) - 1. deo:
Speaking with confidence - Sarah Ellis, Colin Williams
Utiliser des vidéos pour développer les compétences à l'oral - Igor Stepanović, Uroš Antonić
Aufwärmen in Deutsch-praktische mündliche Übungen; Easy Reader Bücher in Unterricht; Diskussionen mit Deutschlehrern - Yvonne Gossner
Kako podsticati i održavati motivaciju učenika za aktivno učešće u nastavi: interaktivne vežbe i grupna diskusija - Ružica Madžarević, Ivana Vulić, Jovana Pavlović, Ljerka Gordić
14 - 15 Ručak
15 - 16.30 Radionice (paralelne sesije) - 2. deo:
Developing speaking skills through role-play and stories - Jasmina Đorđević
Le jeu de rôle en cours de français - Igor Stepanović, Uroš Antonić
Jačanje nastavničkih kompetencija u organizaciji nastave usmerene ka ishodima i standardima - Aleksandra Begović
Uzroci (de)motivisanosti učenika, načini kreairanja motivišuće atmosfere za učenje, tehnike za motivisanje učenika i veštine upravljanja odeljenjem - Ružica Madžarević, Ivana Vulić, Jovana Pavlović, Ljerka Gordić
16.30 - 17.15 Preporuke i zaključci
Utiliser des vidéos pour développer les compétences à l'oral - Igor Stepanović, Uroš Antonić
Aufwärmen in Deutsch-praktische mündliche Übungen; Easy Reader Bücher in Unterricht; Diskussionen mit Deutschlehrern - Yvonne Gossner
Kako podsticati i održavati motivaciju učenika za aktivno učešće u nastavi: interaktivne vežbe i grupna diskusija - Ružica Madžarević, Ivana Vulić, Jovana Pavlović, Ljerka Gordić
14 - 15 Ručak
15 - 16.30 Radionice (paralelne sesije) - 2. deo:
Developing speaking skills through role-play and stories - Jasmina Đorđević
Le jeu de rôle en cours de français - Igor Stepanović, Uroš Antonić
Jačanje nastavničkih kompetencija u organizaciji nastave usmerene ka ishodima i standardima - Aleksandra Begović
Uzroci (de)motivisanosti učenika, načini kreairanja motivišuće atmosfere za učenje, tehnike za motivisanje učenika i veštine upravljanja odeljenjem - Ružica Madžarević, Ivana Vulić, Jovana Pavlović, Ljerka Gordić
16.30 - 17.15 Preporuke i zaključci
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.