Tokom proteklog perioda nastavnice nemačkog jezika i srpskog jezika i književnosti održale su devet radionica u okviru projekta MADAD 2. Radionice su bile namenjene učenicima iz depriviranih sredina i učenicima sa smetnjama u razvoju, koji nastavu pohađaju po izmenjenom i prilagođenom programu.
Kroz jezičke radionice, igru i korelativnu nastavu, nastavnice su sa učenicima radile na jačanju jezičkih kompetencija. Učenici su kroz različite igre, uz primenu Montesori pedagogije, savladali sopstvene strahove, ali i osnažili svoje receptivne i produktivne veštine.
Nastava se odvijala dvojezično, na nemačkom i srpskom jeziku i zahtevala je od učenika dosta samostalnog rada, ali i međusobnu podršku pri izvršavanju nešto zahtevnijih zadataka. Na ovaj način učenici su pokazali napredak u učenju, ponašanju, ali i socijalnoj interakciji.
tekst i foto preuzeti sa sajta OŠ „Feješ Klara“
Нема коментара:
Нови коментари нису дозвољени.